سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار تک و بررسی لوازم الکترونیکی

نظر

هنگام برقراری ارتباط با کشوری با استفاده از سیم کارت خارج از کشور ایران ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که اپراتور قرارداد رومینگ با کشور مقصد دارد. در غیر این صورت ، نمی توانید از نرخ رومینگ بهره مند شوید. هنگامی که این را می دانید ، باید سرویس رومینگ را فعال کنید تا میزان رومینگ و وضعیت آن را بدانید.

هزینه های رومینگ تبلیغ شده برای اپراتورها شامل بخشی برای تماس با ایران ، تماس با همکاران در همان کشور و دریافت تماس از ایران است. برای ارتباط بین دو تلفن همراه ایرانی در کشور میزبان ، هزینه تماس بین تماس گیرنده و گیرنده بر اساس هزینه رومینگ محاسبه می شود. 

در نهایت ، قبل از استفاده از خدمات شبکه در سایر کشورها با سیم کارت ایران ، بهتر است هزینه را برآورد کنید و در صورت دسترسی رایگان به اینترنت (یا اقامت ارزان) ، ارتباط و پیام رسانی. این امر هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

هزینه های رومینگ هر اپراتور حضور متفاوتی در کشورهایی دارد که با آنها قرارداد رومینگ دارند. با مراجعه به وب سایت اپراتورهای تلفن همراه اول ایرانسل و رایتل و انتخاب کشور سفر ، می توانید: پرداخت به آن کشور نگاه کنید ، از ایران و آن کشور تماس بگیرید ، از ایران تماس بگیرید و هزینه های دیگر برای ارسال و دریافت پیامک و خدمات اینترنتی دریافت کنید.

 

 

هنگام سفر به خارج از کشور ، می توانید از دو طریق با ایران ارتباط برقرار کنید: با خرید سیم کارت در کشور مقصد یا با استفاده از سرویس رومینگ سیم کارت ایران ، اما نحوه انجام این سرویس را نمی دانم. اگر هزینه زیاد باشد برای کاربر