سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار تک و بررسی لوازم الکترونیکی

نظر

دبیر کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی با بیان اینکه مذاکرات تخصصی کمیسیون ممکن است برای مردم‌ خسته‌کننده باشد، از پیشنهاد ثبت و‌ ضبط این مذاکرات و پخش آن بعد از حذف موارد زائد خبر داد.

 

«مهرداد ویس‌کرمی» در خصوص مسیری که کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی پیش‌روی خود دارد گفت: «اعضای هیات رییسه دائمی کمیسیون مشترک طرح صیانت در اولین جلسه کمیسیون با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند، بلافاصله پس از این موضوع، اعضای هیات رئیسه کمیسیون، تشکیل جلسه دادند و در این جلسه مقرر شد کمیسیون مشترک یکشنبه ها و سه شنبه ها در روزهایی که صحن علنی مجلس جلسه دارد، از ساعت 16 تا 18 جلسه داشته باشد، همچنین مقرر شد پیش نویس آیین‌نامه نیز در جلسه آینده مورد بررسی و تصویب اعضای کمیسیون قرار گیرد.»

 

به گزارش ایسنا ، دبیر کمیته برنامه ریزی حفاظت مشترک گفت: با توجه به حساسیت هایی که در جامعه در این زمینه وجود دارد ، اعضای کمیته همچنان بر شفافیت مذاکرات کمیته تأکید می کنند.

 

علیرغم این واقعیت که یکی از حامیان طرح ، رئیس کمیته فرهنگی مجلس ، قبلاً از پخش عمومی جلسه کمیسیون حفاظت از فضای مجازی خبر داده بود ، وی پروسه دیگری برای تکرار مجدد داشت. گزارشهای مستمر درباره مباحث جلسه توسط سخنگوی کمیته و در غیاب سخنگوی کمیته ، توسط رئیس کمیته یا معاون اول رئیس جمهور شنیده می شود.

وی گفت: "ما تلاش می کنیم تا کمیته را در این جلسه آماده کنیم تا اعضا بتوانند متن موضوع را در اسرع وقت بررسی کنند." به ..

 

دبیر کمیته مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی نیز ادامه می دهد: "پیشنهاد شده است که مذاکرات کمیسیون از طریق درگاه اینترنتی شورای اسلامی منتشر شود ؛ اینها اعضای کمیسیون هستند. ممکن است مجبور به تأیید توسط ، و قطعاً این موضوع در حال حاضر روشن نیست: "اما سوابق مذاکره و بررسی موضوعاتی هستند که همه اعضا بر آن تأکید دارند."

"مذاکرات کمیته با فرایند مذاکره در جلسات شورای مشورتی اسلامی متفاوت است. مذاکرات کمیسیون می تواند برای مردم چالش برانگیزتر ، حرفه ای و خسته کننده باشد." دوستان با پخش مستقیم مذاکرات از طریق وب سایت کنگره مخالفت نکردند و خود شورا نیز موافقت کرد. "