سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار تک و بررسی لوازم الکترونیکی

نظر

صبح امروز نشست خبری گروه سرمایه گذاری پرسال با حضور مدیران این مجموعه و اصحاب رسانه به صورت برخط برگزار شد. در این نشست اعلام شد که پرسال قصد دارد روی استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های زیرساختی مانند صنعت و معدن و کشاورزی سرمایه‌گذاری کند و همچنین نیم نگاهی به دیگر ایده‌هایی که بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد نیز خواهد داشت. رییس هیات مدیره پرسال با تاکید بر اینکه باید به جهانی شدن استارتاپ‌های ایرانی فکر کرد اعلام کرد که تجربه بین‌المللی طولانی مدت گروه پرسال می‌تواند کاری کند تا استارتاپ‌های ایرانی به فعالیتی فراتر از مرزهای کشور دست پیدا کنند.

رئیس هیئت مدیره خاطرنشان کرد: زمان جهانی شدن شرکت های ایرانی فرا رسیده است و گروه پرسال با فعالیت چندین ساله در بازارهای بین المللی اقتصادی و حتی جهانی شدن ، شرکت های جدیدی را با سازمان های اقتصادی داخلی راه اندازی کرده است. پتانسیل پیشرفت از نظر وی ، اقدامی ضروری برای ماندن در مسیر اکوسیستم استارتاپی کشور است.
در پاسخ به این س ifال که آیا او در رسیدن به برخی از مجتمع های سرمایه گذاری و وقفه در کار خود تأخیر خواهد داشت یا خیر ، سلطانی گفت که تنها به این دلیل که شماره یک در بازار است به این معنی نیست که باید در بازار برنده شود. خیلی دیر شده است. مطمئن شوید که شما اولین نفر هستید و نه برنده در دنیای تجارت یا جهان. می توانید آن را در شرکت های فناوری جهانی مشاهده کنید. با دیدن جریان موج اول ، به ما کمک کرد. سعی کنید استراتژی خود را تنظیم کنید. اکنون ما در موج دوم هستیم. "باید بگوییم که ما در بازار CVC دیر شروع نکردیم."
"پدرام سلطانی" در این کنفرانس تأکید کرد که پرسال یک شرکت کاملاً خصوصی است و یکی از 300 شرکت مهم ایرانی در موقعیت سالانه سازمان مدیریت است ، پرسال سالید در بخش اقتصاد ملی اعلام کرد. گروه .. .. عمل. شما کار خود را ارزشمند کرده اید. سلطانی بر این باور است که علاوه بر سرمایه ملموس ، می تواند سرمایه ای فراتر از اهمیت را نیز به اکوسیستم استارتاپی کشور تزریق کند. پرسال به مراتب تواناتر از سایر اقتصادهای مستقر است و پروژه های جدید را با سازمان های اقتصادی ملی و بین المللی متصل می کند. "
پرسال که قبلاً در مشاغل جدیدی مانند کاشمون ، کشتیار و گلیتال سرمایه گذاری کرده است ، قصد دارد دامنه فعالیت خود را گسترش دهد. همچنین WinHub Online Accelerator را نصب کردم. ده ها رایانه با این شتاب دهنده از پیش شتاب گرفته و شتاب گرفته اند و همانطور که سلطانی می گوید ، 100 دستگاه دیگر تا پایان سال پیش بینی می شود. رئیس هیئت مدیره سال گذشته گفت: "یکی از دلایل اصلی ایجاد اکوسیستم این است که مسئولیت اجتماعی را نیز در این زمینه در نظر می گیریم." "ما 25 سال است که در این کشور کارآفرین هستیم و در حال رشد هستیم. ما در حال حاضر برای حمایت از رشد نسل آینده کارآفرینان تلاش می کنیم."
وی در پاسخ به این س ifال که آیا ایران در زمینه هایی که می خواهد در آنها سرمایه گذاری کند ، مانند صنایع ، غذا و کشاورزی ، کسب و کار کافی دارد یا خیر ، به دیجیاتو گفت که مشاغل جدید زیادی در این زمینه ها فعالیت نمی کند. وی این موضوع را به عنوان نشان دهنده ورود به موقع بازار به بازار توصیف می کند. در زمینه کشاورزی ، ما همه چیز را از بحران آب گرفته تا میز شام زیر نظر داریم و در صورت فرصت در این زمینه سرمایه گذاری می کنیم. استارتاپ ها لزوماً نیازی به رشد انفجاری ندارند ، اما دیدگاه آنها نسبت به مسئولیت اجتماعی متفاوت است. "ما با بسیاری از دانشگاه ها و مراکز رشد تماس گرفتیم تا ببینیم در این مراکز چه می گذرد."